onsdag

hejhej

DAgen har varit jättebra idag.
Fick VG på tyskaprovet.
Slapp matten.
Fick sällskap till tandläkarn av Emelie som också skulle dit.
Hade typ bara en början till hål eller vad hon sa.
Slapp idrotten.
Slutade lite tidigare.

Fast det hände dåliga saker också.
Hade ju som sagt en början till hål så jag måste tillbaka till tandläkarn.
Det var JÄTTEäcklig mat. Dom där sakerna var rosa innuti så jag kommer säkert få salmonella.
Jag ligger efter i matte.
Jag måste göra tyskaläxan.


AJA.
Dagen har väl varit helt okej.
Vart jätteglad då jag fick veta att emelie också skulle till tandläkarn.
Vi vart klara samtidigt så medans vi väntade på bussen gick vi till ICA och köpte godis, mkt bra......

NU ska jag städa klart mitt rum så jag kan vara med Felicia ikväll.
Måste göra tyskaläxan också men den var lätt:)



på bussen


Kommentarer
Postat av: Malin, dvs din syster

Bra att köpa massa godis om du hade ett jättehål????..

2009-03-11 @ 14:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0