måndag

nu är jag JÄTTEGLAD!!
för sara komme just med en jättefin jirlang eller vad det heter som hon hade gjort till mig.
Hon har försökt hela dagen att få det att funka så som hon hade sett dom göra på TV. OCH nu hade det fuknat. OCh tänk att hon gav den till mig!! Hon har även klippt ut hjärtan i olika färger till mig.
bara så ni vet, Sara är 19år..........

Idag då. Hände väl inget speciellt i skolan.
Var jättetrött och hade ont i huvudet hela dagen så tillslut orkade jag inte vara kvar.
Så for hem och gjorde inte så mke.
Såg reprisen av melodifestivalen för Sara hade inte sett den.
Sen nu håller vi på att se Björn Gustafsson filmen.
Har redan sett den två gånger men vad gör de, den är ju jättebra!

Nu ska vi se klart den ifall Sara har ätit klart.

skriver nog senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0