godnatt

SÅ nu har jag duschat och ska alldeles strax krypa ner i min sköna säng med tre täcken och sex kuddar.
Det är lagomt tycker jag. Kanske en kudde för lite..

Ikväll  var jag först med Madde. Vi gick ner på konsum och köpte godis. Sen gick vi därifrån och när vi hade gått en bit så skulle jag kolla vad klockan var och märkte då att min mobi var borta...jag kollade i alla fickor flera gånger men hittade den inte. Så vi gick tillbaka till konsum och letade lite och sen hittade jag den, men det var jättepinsamt tycker jag :$
Efter de gick vi hem till mig och satt lite vid datorn och sedan såg vi lite på TV.
Sedan for hon hem och då duschade jag och hade sen tänkt se spårlöst eller vad det hette. Men då fick jag annat för mig så det blev inget av.

Nu är jag trött och känner för att gå och lägga mig.
Ska bli sköööönt.
Lång dag imorgon...fast två timmars hål
Aja, bloggar säkert imorgon.

puss



                                  :$ :$ :$ :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0