gårdagen

Hann inte skriva nått igår så jag skaberätta lite nu.

Jag och Felicia hade ju som sagt lite tråkigt så vi gick ut och gick.
Först gick vi till OK och köpte klubbor. Det var de ändå vi hade råd med....
Sedan började vi gå mot Bergsbyn på gunsenvägen.
Då vart de dåligt väder och började snöa, men vi fortsatte.
Sen tog vi lite wannabe Kenza kort


Jättefina vart dom....
Sedan fortsatte vi mot Bergsbyn och hade tänkt vara med Albin och Oliver.
Sen när vi nästa nvar framme så sa Oliver att han inte kunde.
Men Albin kunde så han kom ut.
Vi gick först bara omkring lite, sedan gick vi till de läskiga huset.
Det ligger typ vid första busshållplatsen om man kommer från Ursviken.
Där är ett stort ödehus, det det typ har bott en gammal hagga(?)
Vi stog iallafall och tittade på huset jättelänge och skrämmde upp varandra.
Sen tänkte jag och Albin gå fram till dörren men då såg vi att den var öppen och då vart vi jätterädda.
Sen hörde vi massa ljud och det vart inte bättre av att Albin skrämde jag och Felicia hela tiden.
Sedan bestämmde vi oss att gå till de lilla huset brevid, där var dörren helt öppen.
Så jag och Albin hade tänkt att gå fram och ta på huset men vi var jätterädda, men då hedde Albin på lejongungenlåten så då vart vi modigare och gick fram till huset och Albin vågade ta på taket, sen sprang vi därifrån.
HAHA okej vi kanske var lite fega, men det var faktiskt JÄTTELÄSKIGT!!!
Sen efter  de så skulle jag och Felicia gå hem.
Fast då tog vi den andra vägen men vi varjätteskraja hela tiden men vi tog oss hem iaf.
Ja det var väl lite kortfattat av vad som hände igår.
JÄTTEKUL hade vi iaf!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0