Gräsklippning

Hejhej.
Sitter här och håller Felicia "sällskap" medans hon klipper gräset.
Det är verkligen JÄTTEkul....speciellt med alla mysiga mygg som gärna vill gosa.
JAg hoppas hon är klar snart.
Har som egentligen inget att skriva men känner att jag måste skriva eftersom jag inte kommer att skriva på 1½ vecka ungefär. Känns verkligen inge kul för jag tror att jag kommer tappa alla mina läsare då, åh...jag hoppas att nån har en dator jag kan få låna, ni får verkligen inte lämna min blogg. Ska iaf se till så att Felicia uppdaterar litegrann. Så har ni ju nått att läsa iaf. Det värsta är att nästan just då jag har kommit hem så ska jag fara igen.  Yepp, far på måndagen igen och blir  borta en vecka. Ska bli jättekul!
Nu orkar jag inte skriva mer så nu ska jag försöka få Felicia att klippa snabbare, HAHA

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0