DU SKA DÖ !...........................inte

int
Asså Rebecka är INTE hemma igen, hon är bara avundsjuk över att jag har skrivit om allt hon gör så att hon inte har något att skriva om när hon kommer hem.

Iaf,
När Rebecka for till Söderköping för att chilla så var det för att kolla när grabbarna grus, haha nä nu ville jag bara busa, aja iaf när Albin och Oliver kom med båten i Götakanal.De hade blivit mycket chockade,eller iaf Oliver.
Dom for i söndags med deras konfagrupp och ska vara borta till på tisdag.
Slutpratat om dom nu sen så när dom skulle köra hem så var det värsta bilkön (mot dom) för väldigt många folk brukar fara till Öland och fira midsommar och då skulle väl alla dit idag ,den var ca tre km lång så tänk er bara!
Sen så har hon bara umgåtts med sina mostrar och släkt och massa.

I morgon så ska hon och sin familj med sin mormor , ena mostern och ena morbron och handla klockan halv tio på morgonen för dom ska ha grejor till midsommar firandet.

När de var i Söderköping så gick de in på en smycke saffär som hade väldigt billiga och fina smycken, fast klädaffärerna lät som att det bara var skitkläder i typ tantkläder sa hon.

En av Rebeckas mostrar hade berätta att en jul (kanske i julas ,vet inte riktigt säkert) men då hade hon inte hittat någon
julgran och då hade hon gått in till en  "restaurang"  som heter MC Orvars gatukök och kolgrill (väldigt roligt namn)
och frågat om hon fick deras gran och dom sa jag sen hade hon cyklat hem med den.





Detta är vad jag har fått vetat av min lilllaskitungesomkommerattfåensnyting när jag pratade med henne,lite till kanske
men det får ni inte veta! eller jo Rebecka ska upp klockan åtta i morgon för hon ska duscha. Så nu vet ni alla dirty secrets about Rebeckas life in the södra Sverige (for today).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0