trööööött

Sov hos Felicia inatt. eller sov....
vi la oss vid sex halv sju, på morgonen alltså för då kom hennes mamma på oss att vi pratade i telefon, haha jag vart seriöst rädd.HAHA men hon är så snäll så hon brydde sig typ inte ;D

For sen hem vid halv ett och fixade mig och sen for vi och bowlade med några. jag kom tvåa =D
hahaha av fyra, hahah och dom andra var inte jättebra kanske men, haha
sen for vi och beställde pizza och sen gjorde vi inte så mycket och nu snackar jag med felicia på msn. haha hon är jättesöt ;D som vanligt. hah jag kan lägga in en bild men då kommer hon döda mig...så jag lägger in den i smyg, heheh


Jag är typ stååålt. fem kommentarer på förra inlägget, wihooooo,
haha
drygbajs


kisses

Kommentarer
Postat av: felicia

min mamma är ju för snäll ;)



HAHAH; jag lär ju märka ! :D kollar på bloggen varendA DAG :D

2009-01-05 @ 19:23:31
URL: http://felicialindberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Då får vi ju ta och bygga på lite kommentarer på detta inlägget med då;)

2009-01-06 @ 21:41:10
Postat av: Hanna

Sitter du å säger att mina syskon är dåliga på bowling?

2009-01-06 @ 23:19:17
Postat av: svar till hanna

hah nej det var inte så jag mena, jag men bara att vi alla var tp lika bra, eller lika dåliga, att jag inte körde med typ pappa och dom,

2009-01-06 @ 23:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0