skolaaannnn

ÄNTLIGEN HEMMA FRÅN SKOLAN!!!!
ville verkligen inte fara dit imorse. Låg vaken inatt och hostade så jag var jättetrött imorse, men jag for ändå
På förmiddan gjorde vi inget speciellt. Sen efter lunch hade vi hål från typ elva till kvart i två.
Var inte så kul för jag gjorde ingenting. låg bara i soffan och pratade med massa.
Sen skulle Non börja kvarti två men icket. Det kom ingen lärarer såvi fick vänta ytterligare i 40 min........
Sen halv tre började tyskan. Somnade flera gånger, var huuuuuur trött som helst. URSCH.
men nu är jag äntligen hemma och ska typ gå och lägga mig, fast vi ska nog äta snart så jag ska hålla mig vaken tills dess och sova sen tror jag.
Måste jobba matte sen också eftersom jag inte gjorde det igår.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0