bokrecension

Känner bara för att skriva några ovärda rader.
Har ändrat deign på bloggen. Vill egentligen inte ha MR andersson eller vad den heter men jag vill ha någon där det inte är något vitt på och det är det på alla andra typ. Och jag kommer inte ihåg gur man byter färg :]
Men kommer säkert ändra det någon dag.

Som ni kanske ser på rubriken så skriver jag min bokrecension nu. Det går inge vidare för jag känner mig så stressad. JAg får skylla mig själv för jag har flyttat upp det sen jullovet.

Funderar på att se top model om en timme men jag vill också se arga snickaren eller vad det heter. HIHI det är roligt att kolla på tycker jag, eller det var det förra gången jag såg det iaf =D
Så jag vet inte vad jag ska välja, men yop model går ju i repris på söndag så jag kommer nog lix se det då så då kan jag se arga snickarN idag.

Orkar inte lägga in någon bild nu och kommer typ aldrig göra de,HAHA

+ att jag vill bara säga att statistiken över bloggen går uppåt =D =D =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0