tisdag

Okej, dokumentären var om kvinnor som var gifta med transvestiter så den var inte så bra. Det var mest roligt att se när dom försökte se ut som tjejer, HAHA

Hade tänkt att blogga om i helgen nu men jag orkar inte. Funderar på att lägga mig tidigt idag med för det var så skönt!
Men det blir inte lika tidigt men halv elva kanske, det är ovanligt tidigt för mig........

Idag då, försov mig en halvtimme imorse, eller en halvtimme senare än vad jag hade tänkt gå upp men jag hann allt ändå.
Första lektionen SO var inte så speciell. På svenska fick vi veta om sista svenska nationella. Jag längtar typ nästan. Det kommer bli JÄTTEbra men smågrupperna tror jag.
EFter det var det idrott men jag och madde var inte med så vi for hem till mig och gjorde först mackor o mackgrill. Sedan bakade vi en jättegod kladdkaka eftersom vi hade det där långa hålet idag.

        

RIILLLYYYY GOTTTTTT!!

Sen for vi tillbaka till skolan men hade som vanligt ingen NO.........................
Tyvärr hade vi tyska............men det var inte så farligt för först såg vi film halva lektionen och sen fick vi göra klart mindmapen eller vad det heter om österriket(=

Sen slutade vi och jag for hem. Åt och städade lite på mitt rum och sen vid kvart i sju for jag ner till folkan för några från våran klass skulle sälja fika och några andra hade bakat fikat.
Det var nått föräldrargrejs så det var mycke folk osv.
Vi sålde fika för 1030!!!
RIKTIGT duktiga var vi och när alla hade fikat fick vi fika JÄTTEGODA kakor.
Sen skulle  vi städa och lite så och se fick vi fara hem.

här är lite bilder
                                                                                                                                     

ÅHHH datorn dampar sönder så det tar en evighet att fixa med bilderna så jag orkar inte bry mig.
Här är iallafall vi som sålde fikat
Jocke, Emelie, Emma, Sandra,Malin och jag.
VI VAR SÅÅÅ DUKTIGA!!!

Ska iallafall måla färdigt mina naglöar nu och sen sova.
Ska försöka hinna skriva imorgon om allt mer som har hänt.


För övrigt vill jag bara säga att vissa människor borde hamna på psyket eller bara försvinna härifrån.............


puss

Kommentarer
Postat av: Madelené

MUMMS MED KLADDKAKA!(L)

2009-02-10 @ 22:37:31
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0