lördag

godmorgon alla.
Är äntligen utvilad för en gångs skull på länge.

Idag blir det att först städa litegrann.
Sedan skulle jag nog vara med felicia. Vet inte vad vi ska hitta på men det blir nog nått kul :D

HAHA igår på bussen hem satt jag och malin på dom där platserna som är just vid trappen upp, vid dörren därbak om ni fattar. OCh på platserna där framme där några säten är baklänges satt en invandrare typ, och han kollade på mig helatiden så då sa jag det till malin.
Och då började vi "flörta" med han osv, och då började han skratta jättemycket och vi med, haha asså det var så fuuuult!!!
Det låter inge kul men jag höll på dö, han trodde typ vi var seriösa.......
nu ska jag städa så inte FElicia blir sur.

här får ni en video av min boyfriend

jag vet att ni är avundsjuka, för han är faktiskt min!
missja bäjbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0