fredag

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!
Fast det är ganska kul i skolan men helgen kommer bli jättekul(=
Vaknade i tid idag men när jag hade gått upp och gick till tvättstugan så slocknade lampan, jag bah nej nu måste jag byta den men då såg jag att det var mörkt i hela huset och i grannarnas hus också.
Jag vart inte glad, allt var jättemörkt så man såg ingenting och så skulle jag fixa mig och allt utan att se nått, lyckat...
Vare nån mer som hade strömavbrott?

Ska snart äta frukost sen är jag klar!
Ska ha mattedignos idag tror jag, men jag kan inget så det är redan kört, och matteläxan är inte gjord heller eller jag har gjort några uppgifter men den är JÄTTESVÅR och det blir bara fel hela tiden:(

aja skriver mer sen och det LOVAR jag!




HAHAH här får ni en bild på världens sötaste;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0