dan före

Så, nu har jag äntligen slagit in alla julklappar. Ovanligt många i år faktiskt. Min familj har nog varit rätt snäll, eller inte...
Aja äntligen färdig iaf. Fast jag har inte direkt någon julkänsla tyvärr...men den kommer väl imorrn får man väl hoppas :)

Idag har jag varit i stan. Eller Solbacken rättare sagt. Köpte grejer till nyår och det vart inte lite grejer kan jag tala om. Allt står på mitt rum så man ser knappt mitt golv. Aja ska ju bara stå där några dagar så.

Ikväll blir det nog att se TV eller film och mysa. Tror även det skulle komma massa folk hit. Aja ska kanske höra om jag skulle träffa Felicia ett tag. Får se hur det blir.
Nu ska jag iaf göra nått annat.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0