onsdag

okej ska skriva lite kort om idag.
Hände väl inget speciellt på skolan.
Hade tyska, matte och idrott.
Sen efter de for jag och Emelie till rönnskär med hennes pappa.
Vi skulle göra typ ett studiebesök där för vi håller på med ett arbete om rönnskär på NOn.
Så först åt vi i deras restaurang.
Vi åt hamburgare och pommes, värsta lyxmaten;)
Sen fick vi interjuva en snubbe. Det var faktiskt riktigt intressant.
Sen efter de skulle vi egentligen fara hem med busen men då visade Emelies pappa oss runt däromkring.
Vi fick kolla på dom stora ugnarna och alla maskiner och allt de där.
Det  var typ jättekul och intressant, trot eller ej.
Sen efter de tog vi bussen hem.
Annars har jag bara solat lite idag och sen farit till konsum med Felle.
Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon till NP i matte, peppapeppa....
det ska nog gå bra.
GODNATT ALLA!




är vi inte snygga så säg

Jag och Felicia kom på vad man kan göra med Ahlgrens bilar, förutom att äta dom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0