lekparken

Efter att vi hade köpt glass så for Felicia hem och åt.
Sen efter de så möttes vi i lekparken och tänkte åka lite linbana.
Från början gick de rätt så bra men sen så vart Felicia ganska blöt som ni kanske såg på filmen.
Båda vi hade foppatofflor, fast felicia hde sockar och de hade inte jag.
Men vi vart väldigt blöta och kalla efter ett tag.
Så då bestämde  vi oss för at ta lite "fotomodellsbilder".
Men de gick inte så bra....



'
pölen som Felicia föll i, fast man ser inte så mke




fotomodellsbild



Kommentarer
Postat av: felicia

HAHAHA, jag var JÄTTErisig igår ju! BLÄÄÄ! fula bilder på mig din unge :( fast fotomodell bilden på mig vart CP och du vart söt <3

2009-04-27 @ 16:10:43
URL: http://feliiciali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0