21/9-08

tja(=
jag hatar verkligen när man har skrivit jätte mke och har just sparat det och det ska publiceras och så blir det error, så allt man har skrivit försvinner,
så för andra gången skrive jag...

dagen har gått åt till att göra ingenting, har sjukat hela dagen,
när jag vaknade imorse kände jag mig någorlunda frisk men under kvällen har jag bara blivit sämre och sämre,
hoppas jag kan fara till skolan imorgon,
inte för att ag gillar skolan men jag gillar inte att vara hemma en hel dag heller,
plus att man missar så mke,

ringde amande idag, vi bestämmde att jag skulle fara dit i helgen,
längtaaarr!
ringde isabell  också men ska ringa imorgon också,

för övrigt vill jag bara säga att one tree hill är det bästa prgramet som någonsin gjorts, jag älskar det!
synd att  dom nya avsnitten bara  går en gång i veckan,
men jag får väl överleva,

puss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0