10/8-08

hallloj(=
nu är jag hemma!
har haft det jättekuligt =)
orkar inte berätta allt men kan berätta litegrann,
jag alice, hennes pappa och hennes brorsa och tjej for ut med deras båt till en ö, där satte vi upp ett tält och åt sen for vi ut på havet och la ut nät :)
sen for vi tillbaka till ön och grillade krabbilurer typ och pinnbröd (=
sen gick jag och alice och kollade runt på ön och gick till massa klippor och kollade på vågorna,
sen gick vi och la oss,
sen upp halv åtta och fara ut och hämta upp näten,
vi hade fårr typ 5 aborrar eller hur det stavas och en gädda och en strömming och nått mer typ en sik,
och så hade vi fårr fyra stycken ankungar :(
två stycken levde så dom räddade vi och sen två stycken jättesmå som var döda ;(
sen for vi tillbaka till ön och grillade fisk och sen packade vi ihop och for hem,
sen lite senare vart jag och alice sugna på att bada så vi for till stranden och badade i havet =D
sen så var vi där ett tag och chillade,
sen vart vi sugna på att ha lerkrig så vi tog på oss badkläderna och hade lerkrig i typ en timme =D
JÄTTEKUL!
fast har typ kvar massa sand i håret :(
sen gjorde vi massa mer som jag inte orkar skriva om....
+ att jag har stukat foten:(:(:(:(:(:(:(

PUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: madde

mhm...här får man ju veta vars folk far...

<3

2008-08-10 @ 23:21:24
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0