09-09-09

Hejhej alla!
Hoppas ni har det kul i skolan (A)
Själv ligger jag hemma och är sjuk....
For till skolan imorsen men när jag kom dit börja jag må jättedåligt så då tänkte jag fara hem och då skulle jag säga det till min mentor och fråga om jag kunde göra provet imorrn istället men då fick jag inte så jag var tvugen att göra provet då....gick inge vidare........aja jag orkarinte bry mig, mådde ju skitdåligt och så var jag tvungen att sitta med massa skrikbarn, haha näe men det var inte direkt lätt att koncentrera sig...
For iaf hem efter jag hade gjort provet, eller okej jag for på ICA först (A)
Sen har jag bara sett tv och film, utanför din dörr, haha jag gillar den ;]
Ska nog se en till tilm nu eller se tv, får se.
Förresten så är de 09-09-09 idag ;)
Skriver sen
puss


typ såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0