Just let it be, come on and bring your body next to me

Godmorgon!
Hoppas ni har sovit gott, det har då jag och Felicia.
Fast det vart lite sent för mig fast Felicia somnade rätt fort , som vanligt ;)
Vi såg iaf på Hot Chick eller vad den heter, den är skitbra!
Hah fast jag såg inte klart den för jag somnade också.
Hah och Felicia har en torr armhåla om ni ville veta, hon sa det igår när hon sov, fast hon mena armbåge typ...
Aja..vi har iaf sett klart filmen nu på morron och ätit våfflor.
Får se vad vi hittar på nu.
Måste iaf klä på oss för det är ISKALLT!!
Aja nu ska jag gittttta.
Puss



Kommentarer
Postat av: Hilda

Bra lår :D

2009-10-18 @ 18:57:06
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0