varma koppen

Så nu har jag gjort den där intervjun.
For dit vid halv åtta sen fick vi (jag och Sirri och Felicia) vänta tills åtta då vi intervjuvade i typ tre minuter, haha men det gick väl rätt så bra. Om ni inte fatta så har vi typ ett arbete i skolan då det gick ut på att intervjuva nån som jobba på en ungdomsgård.
Iaf, for sen till konsum och köpte varma koppen<3<3<3
HAr så ont i halsen satt jag knappt kan äta nått...inte kul.
HAr iaf ätit soppa nu och druckit/ätit nyponsoppa.
Nu äre plugg som gäller.....ursch...
Tänk att alltid då jag ska plugga kommer jag på 1000 andra saker jag måste göra...städa, duscha, tvätta mina kläder osv.....ÅH JAG HATAR ATT PLUGGA!!!!
Aja ska väl läsa igenom allt en gång och sova sen och hoppas på att jag mår bättre imorrn(=
Hörs sen.
puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0