the movies

Vi såg ju som sagt tre filmer igår.

Den första och den sämsta av dom eller vad man ska säga var Twilight.

Den är väl inte dålig men det är inte riktigt min typ av film.
Fast Edward är ju inte helt ful


Den andra filmen vi såg var Vingar av glas.

Den är awesome! Har sett den hur många gånger som helst men kan se den lika många gånger till. Och Johan är ju inte den fulaste...

 

Den tredje och sista filmen vi såg var A walk to remember.

Det måste helt seriöst vara den bästa film som någonsin har gjorts!!! Tyvärr så somnade jag ju under den....

En av sakerna som gör att den är så bra är ju ofc...Landon

 

Åhhhh jag kan inte kolla mig mätt på honom!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0