TRÖTT

Hejhej allihopa.
Har inte blivit mycke bloggande idag men har inte varit hemma.
Sov i davids stuga inatt med massa folk. Var hur trevligt som helst!
Först fikade vi lite och chillade. Sen gjorde vi ansiktsmasker eller vad det heter, intee helt nice..
Sen såg vi tre filmer. Den sista hedde vi igång vid tre och den slutade vid fem fast jag somnade vid fyra.
Sen skulle vi upp nio för att hinna äta frukost, packa ihop, fara till stan, äta lunch, fara till Byske innan ett.
Sen i Byske så körde vi paintball. Var inte särskilt peppad på de, men det var hur kul som helst fast jag säger bara en sak....SMÄRTA!!  Aja jag överlevde iaf och alla andra också.
Sen for vi hem och nu har jag duschat och det behövdes VERKLIGEN för det vart OTROLIGT varmt!
Har iaf städat lite nu och ska nog se på film.
Ska bara blogga lite till först ;)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0