yesterday

Kom på att jag inte har skrivit nått om igår.
Okej det kanske inte är så intressant att veta men mina grannar gifte sig i deras trädgård eller vad man säger.
Och jag och Felicia hade tagit första parkett vid våra fönster i köket.
Vi måste ha sett helfula ut.
Vi trodde bröllopet skulle vara vid ett så vi satte oss och väntade.
MEn nej då skulle dom fotograferas så vi väntade till två.
MEn nej då började gästerna komma så då väntade vi till tre och då började de.
Vigseln varade i 18min...
Så vi hade väntat ganska så länge på nått så kort.
Aja fina var dom iaf.

första parkett

förberedda var vi allt

Vi försökte smygfota men det gick inte så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0