veckans läxor

- Matteläxa
- Engelskaprov på torsdag
- Svenskaredovisning imorgon(?)
- NOredovisning på torsdag
- So arbete
- Musikarbete

Sen har vi även
-Tyska nationella 3 stycken
-Matte muntliga nationella
-Engelska muntilga nationella
-NOnationella.

Jag vet att man inte kan plugga till nationella men det är ändå jobbigt att ha dom och man mår dåligt och blir nervös, iaf jag.
Dessutom så försvinner det massa lektioner.
Imorgon försvinner tyskalektionen för då är NOprovet,inte för att de gör så mke men...vi missar typ en timmes hål också...
Sen på onsdag missar vi lektioner på morgonen för då är de konsert och sen efter lunch ska vi på teater så då missar vi målpasset och de är inge bra.
Sen på torsdag vet jag inte om vi missar nått.
Sen på fredag ska vi inte ha någon matte på morgonen.
Egentligen är de ju skönt att man missar massa lektioner men inte nu när vi har så mycke att göra för då måste man göra allt hemma istället...åhhh jag hatar skolan och jag hatar muntliga redovisningar......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0