torsdag

Hej
Det har inte blivit mycke bloggande dom senaste dagarna.
HAr haft fullt upp.
Har gjort skolarbete och igår så var jag på stan.
Men I´m back now.

Idag
har det varit en riktigt bra dag.
Jag trodde den skulle bli mycke jobbigare.
Först så vaknade jag vid sex och gjorde klart mitt SOarbete.
Sen började jag fixa mig och så och då var klockan vid halv åtta.
Då kom jag på att vi började nio.....
Så då satte jag mig vid datorn och råkade glömma bort tiden, men jag hann iaf till skolan i tid.
På förmiddagen så skulle vi skriva en argumenterande uppsats.
Jag skrev om fosterdïagnosik, gick rätt bra tror jag.
Sen på lunchen så for jag och MAlin på konsum och köpte pizza och kladdkaka. Det vart våran lunch.
En riktigt bra lunch, fafst inte så nyttig.
Sen for vi tillbaka till skolan och då såg vi på amercian history X.
Den var faktiskt bra men väldigt hemskt.
Men killen var ju inte helt ful.




Kom på att vi har ju den filmen här hemma.
Ska nog se den igen, fast jag måste hitta någon att se den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0