tisdag

Godmorgon.
Sovit gott?
Det har inte jag.
Jag har inte sovit alls.
Låg vaken hela natten och försökte somna men det var omöjligt.
Hade jättemycke snor i näsan och så kliade de i ögonen och i halsen.
Jag hatar allergi.
Så vid sju då mamma kom så bestämmde vi att jag skulle få sova lite nu på morgonen och fara till skolan senare.
Så nu borstar jag tänderna och ska fara sen.
Har missat SOn och Svenskan, men det gör nog inte så mke.
Ska ha idrott sen, fast jag ska inte vara med och sen har vi lunch och hål och NO då vi ska se patrik 1,5 och sen tyska nationella tror jag.
Inte så tråkig dag utan ganska så kul.
Näe nu ska jag ta och fara.
Bara så ni vet, jag ser för hemsk ut idag...........

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha, men näe? jag skulle fara hem och hämta pengar och kortet,förresten så sket du bara i mig ju?

2009-05-19 @ 15:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0