söndag

Ska väl berätta lite om idag med.
Harinte gjort så mke.
Trodde att den här dagen skulle bli jätteträkig eftersom söndagar brukar vara de.
Men så kom jag på........VI ÄR JU LEDIGA IMORGON!!!
det hade jag helt glömt bort:O
om ingen hade sagt de hade jag farit till skolan imorrn.
Idag iaf så var jag in till stan, köpte en ny BH eftersom min gick sönder igår..................vi behöver ju inte tala om hur...
Sen så hade vi några som åt här.
Var väl kul...var inte så mke med dom...
Såg på one three hill, det var väl ganska bra.
Harinte gjort så mkemer.
Sett på wipeout och nu ser jag van veeteren.
Jag har sett den förut men jag minns inte att jag har gjort de.
Fast den är inte så spännande, inte än så länge iaf.
Ska väl se klart den och sen kanske städa mitt rum eftersom jag inte har gjort de än...
Sen blir det nog att sova eller kanske se film.
Sår väl se, kanske bloggar nått mer sen.
Har inga bilder från idag heller, jagvet det suger.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0