söndag

hallå.
Har inte blivit mke bloggande idag heller men får väl slänga in några inlägg nu på kvällen.
Idag har de inte hänt särskilt mycket.
Vi hade gäster som åt mat här men det var väl inte så speciellt.
Vart uttråkad så jag gick och kollade på TV och självklart så somnade jag.
Tror jag sov närmare två timmar och det är verkligen inte bra.
Så nu kommer jag säkert inte somna ikväll.
Aja jag får väl skylla mig själv.
När jag vaknad så var jag som vanligt sur och ännu tröttare och sen så hade jag jätteont i halsen och har de fortfarande så är inte på särskilt bra humör nu.
Ska gå och kolla om jag hittar lite godis så blir jag nog gladare.
Fast juste jag skulle ju göra massa läxor i helgen och jag har inte ens börjat med dom....åhh nu är hela kvällen förstörd.
Nu vart jag ännu surare.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0