söndag

Hej.
Har väl egentligen inget speciellt att skriva.
Har inte varit så duktig på att skriva på sista tiden men har haft fullt upp med skolan och så.
Sen har jag haft fullt upp i helgen också, fast med vad vet jag inte.
Känner mig inte peppad på skolan,
Fast den värsta veckan har nog varit, känns så skönt att ha gjort bort dom muntliga redovisningarna, inte för att dom gick bra.....men, vi går ju bara tre dagar den här veckan och de är typ dom tre bästa dagarna på veckan.
Så det blir nog bra.

Nu ska jag göra matteläxan kanske..........den skulle in i fredags och jag har inte ens börjat med den...

Kommentarer
Postat av: felicia

Jaha, men jag får väl tro vad jag vill? för det verkar inte som så för du vart typ "sur" för att jag sa det :S

2009-05-17 @ 19:44:41
URL: http://feliiciali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0