skolan

Skolan var väl helt okej.
Hade först information om företag för en dag.
DEt var roligare än jag trodde det skulle vara och jag vart jättepeppad till imoron.
Då ska jag, Malin och Simon sälja kakor och bröd.
Vi har redan några kunder så vi kommer iaf att få minst 100kr var :D
det är niiceee.

Sen efter lunch for vi till stan och var sedan tvungna att gå till landskyrkan eller vad det heter.
Där träffade vi sedan Ulf som skulle berätta om Skellefteås historia.
Ska jag vara ärlig så var de nått av de tråkigaste jag har gjort på länge...förlåt Ulf men det avr verkligen inge kul, fast det kan ha  berott på att det var så varmt och att jag kände av allergin så mke..
Det var då roligare än att vara i skolan.



Jag, Malin, Cornelia,Sirri och Adam var inte så snabba...

Dom andra var ganska långt före....

Malin tyckte det var lika kul som jag tycke...

våran efterföljare...............

Kommentarer
Postat av: LillMaaALiin

ja snor dina bilder ;)

2009-05-25 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0