$

Jag är verkligen på världens blogghumör idag.
Fast det är väl bara bra, fast det blir väldans många ovärda inlägg.
Har iallafall en vikig sak att berätta.
Jag har fått sommarjobb.
eller ferierpraktik eller vad man ska kalla de.


Ni kanske ser vad det står annars kan jag ju säga att det är på kartingbanan här i urs.
Jag vet inte vad jag ska göra men det blir väl typ att hjälpa till eller städa eller nått.
Var väl kanske inte riktigt vad jag ville ha men jag är jätteglad att jag ens fick ett jobb.
Ska bli riktigt kul faktisk...och sen får man ju penar också.
SÅ det blir ett stort klirr i kassan till sommarn.
Fast jag kommer ha ganska så fullt upp i sommar.
Ska fara till släkten och så vecka 26 och sen hem på söndagen vecka 26.
Sen fara igen måndagen vecka 27 och hem på söndagen.
Sen börjar jobbet den 6e vecka 28 och är till den 26.
Men det blir nog bra.
Har ju lite tid innan och efter allt händer.
Fast det lär ju bli jobbigt att gå upp så tidigt, men det ska nog funka de med.

Vilka mer har fått sommarjobb och var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0