the green mile

okej det vart att jag duschade. MYCKE skönt och nu så luktar mitt hår jättegott.

Nu sitter jag med pyjamas och myströja inlindad i mitt täcke och fundera på att se the green mile eller på svenska, den gröna milen. Den filmen är jättebra och det var jättelängesen jag såg den. Det jobbiga är att jag måste se den på datorn, fast vi har den på film men då är det jäätedålig kvalla. Så jag ska nog se den på datorn, för vet ni..nu har vi fixat så vi kan se filmer på datorn. DEt var nå fel förut så då gick det inte. Så nu kommer jag säker sitta och se film hela dagarna.
ÄR jättesugen att se hela säsong 1 av that´s 70 show. Kanske ser de sen om jag hinner.
Juste egentligen har jag inte tid att se film. Jag ligger efter i matte så jag skulle jobab massa under helgen, men det har jag inte gjort. dessutom måste jag städa mitt rum som vanligt...............
AJA nu ska jag se film, jag hinner nog med de andra också..........eller inte

:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0