NP

hejssvejs.

Känner inte för att blogga men ska väl skriva lite endå.
Det var typ endå en bra dag i skolan idag.
Tyskan gick jättebra, sen på svenskan hade vi nationella prov.
I min grupp var det jag, Micke, Erik, Sandra,Jocke och Jonte.
Alla hann göra förutom jag och Erik så vi ska göra nästa vecka.
Sen efter de hade vi engelska och då gick vi igenom lite till NP i engelska som vi ska ha imorgon, två stycken.......
hör och läsförståelse.
Har pluggat litegrann på det, men det går ju som inte att plugga. Men jag hoppas att det kommer gå bra.
Sen hade vi också So och No. DEt gick bra då med och vi jobbade jätteduktigt:D

NU är jag med Felicia, hon pluggar till So prov och jag borde egentligen jobba lite med matte, men jag orkar inte....
Vi fundera typ på att fara till konsum men vi får se om vi orkar.

Aja ska väl vara lite social med henne nu också.

kolla gärna in hennes blogg.

http://fjollflicia.blogg.se/


puss


jag både hatar och älskar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0