måndag

Så då var man hemma igen då.
SKÖÖÖNT

Ska plugga lite No nu tror jag. Så slipper jag plugga så mke sen.
Måste jobba lite med matte också.
Prov nästa vecka.
Sen efter lovet ska vi börja med NP i matte ...................................
kul......................

Har inget roligt att tänka på just nu.
Inget jag ser fram mot, förutom lovet men det är så mycke tråkig som ska hända fram tills dess.
åhhh så tråkigt allt är
Aja ska väl lsätta igång och plugga nu å kanske jag kan göra nått roligt ikväll.

Någon vänlig människa som känner att den väldigt gärna skulle vilja göra om designen på min blogg så säg till.
Om du bara känner dig lite sugen, så säg till ändå.




Ganska så bra tycker jag faktiskt, men det är det nog bara jag och min syrra som tycker de.
Han är väldigt ful, men erkänn att låten är bättre när den är lugn.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kan göra om designen=)

2009-03-30 @ 15:58:29
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Madde

Jamen visst, säg bara till när så kan du komma så kan vi fixa det :D

2009-03-30 @ 18:12:56
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0