kvällen

okej, en sammanfattning av kvällen
Såg lite till av Björn Gustafssonfilmen.
Skulle sen fara till MAdde men då behövde pappa hjälp med nått uppe på taket.
Det hade blåst in massa snö under taket till isoleringen så då var vi tvugna att ta bort de.
JÄTTEjobbigt och så fick jag massa isolering över hela mig och i mitt hår
For iaf sen till Madde. Vi gjorde inte så mke, kollade mest i skolkatalogerna. Men det var trevligt de med!
Sedan efte de for jag hem och duschade bort all isolering.OCh sedan fikade jag, eller jag gör det fortfarande.Nått som är jättegott är rostad macka med smör och KAVLI skinkost. MUMS. Det måste vara nått av det godaste som finns!!
REklamen är ju inte dålig heller...

HAHAHAH alltså ahh....

Sedan nu vill jag sova tror jag men ska inte sova än. Ska fika klart och sen torka håret om jag orkar.

Imorgon hoppas jag att jag mår bättre än idag.
Är en ganska okej dag. Ganska jobbigt med de långa hålet men du brukar gå ganska fort.
Sedan på kvällen ska jag vara med Linnea =D
det blir nog kul.

Nu ska jag jaga mackan som springer omkring och stryker sig mot mina ben så det killas.

godnatt

Kommentarer
Postat av: julle

komigen rebecka, du måste blogga oftare:)

haha älskar verkligen den där räkost reklamen =D

2009-03-27 @ 11:20:28
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0