Tisdag

Okej det har inte blivit så mycke bloggande idag heller men har haft fullt upp med att packa.
Ska jag vara ärlig så har jag inte packat ner nånting än, men jag har lagt fram massa saker.
Ska lägga ner allt i väskan ikväll, om det nu rymms.
Kanske ska berätta vart jag ska.
Far imorgon vid sju på morgonen till mormor.
Eller egentligen till min moster och morbror och sover där.
Ska vara där i en vecka tror jag och träffa mormor och släktingar och så.
Ska även fara på stan nån dag tror jag. Eller stan och stan, vet inte om det är nått stan i Norrköping.
Får se.
Sen på Onsdagen nästa vecka far vi till farmor i Kristinehamn.
Är då där till lördag.
Min syrra som bor i stockholm över sommaren ska också komma dit och så ska vi fira henne för hon fyller 20.
Sen på lördagen ska alla i min familj förutom jag och Malin på bröllop i Lindesberg.
Det är Min syrras gamla kompis som ska gifta sig.
Då ska jag och Malin vara i nåns hus i Lindesberg, fast dom ska inte vara hemma. AA det låter lite konstigt men jag fattar inte heller nått;S
Vi lär väl då ska gå lite på "stan" och sen ska jag se om nån av mina gamla kompisar är hemma.
Om ni undrar vart lindesberg ligger så ligger det vid Örebro. Vi bodde där för...ehm...9 år sen kanske, minns inte riktigt.
Ska iallafall bli kul att fara dit.
Sedan på söndagen bär det av hem igen.
Det kanske inte låter så kul men det ska faktiskt bli jättekul att träffa alla igen.
Träffar ju dom nästah aldrig och det är ju ändå min släkt.
Ska försöka hinna blogga lite ikväll.
Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0