slarvigt

Nu så blir det slarvigt inlägg.

Tisdag: Hon vaknade for till nån Kurt sen till sin morbror och träffade han sen till sin mormor och morbror och hämtade deras tvätt och åt där typ sen så for dom hem och badade och sen packade hon och sen sov hon.

Onsdag: Vaknade for till nån på ett sjukhus,sen kom jag inte ihåg nå mer men hon typ chillade igår ganska så mycket, eller dom for till hennes farmor kom jag på !

Torsdag:Vaknade , grattade hennes syster Sara GRATTIS! 20 år (min bästis faktiskt) sen så for dom till nåra som ska gifta sig på lördag och har varit där hela dagen, Rebecka har haft flippflopp och har fått skavsår mellan tåssingarna,stackarn, sen nu så när jag pratade med henne så var det påväg tillbaka till hennes farmor.


I detta inlägget la jag inte ner så mycket passion sådärför så ska ni få en bild bara för att jag är så snäll





Jag la ner hela min själ att hitta den perfekta bilden för Rebeckas dag(ar) hon har ju varit lite överallt!
Så därför offrade jag mitt liv för detta och korsade min fobi mot ormar och USCH nä men jag var riktigt stark och var tvungen att se ormen iaf! BLÄÄÄÄ jag HATAR ormar... USCH!

Kommentarer
Postat av: ISSA :D

hej bettiis! <3

har inga pengar på min mobil

så jag dissar inte dig bara så du vet

sen så har vi haft fullt upp. min morfars begravning och en massa skit.. saknar verkligen dig!!¨MÅSTE vara med dig innan sommar lovet är slut <3 har tappa bort ditt hem nummer tänkte ringa nån dag och snacka lite <3 så skicka typ ett sms med ditt hemnm:) största kramar från din robban bästis ;] SAKNAR DIG!!!!! <3

2009-06-28 @ 20:01:36
URL: http://issssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0