Förklalring

Hej.
Uppdateringen är helt kass just nu.
Ska iaf förklara varför jag bytte tillbaka till den här bloggen.

För det första så lät det mycke fulare med bloggagratis.se
Sen så var det jättejobbigt att ladda upp bilder för man var tvungen att ladda upp bilderna innan man skrev inlägget.
Och när man har lagt in bilderna kan man bara välja att antingen skriva ovanför alla bilder eller under alla bilder. Alltså inte mellan bilderna. Det var lika med videor också.
Sen kunde man bara ladda upp 100bilder och sen var man tvungen att betala för bilderna.
Därför känndes det bara jobbigt att ladda upp bilder och det äär ju det som är kul i en blogg, tycker iaf jag.

Det som var bra med den andra var att designen var mycke roligare och lättare att fixa. Man klicka bara lite och så var färgen ändrad.
Det var även kul med omröstningar, tyckte iaf jag.
JA det fanns vissa fler saker som också var bättre med den andra bloggen men det där med bilderna vart för jobbigt.

Så nu blir det den här bloggen igen. Välkommna tillbaka.
Jag hoppas ni vill fortsätta läsa om allt skit jag skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0