Direkt rapporttt

Nu så har jag pratat med Rebecka i typ en timma, fast det var mest bara skit snack (inte bokstavligt,eller dumt pratat)
Iaf så igår så for hon ju och handlade först, sen till sin mormor och fikade och sen handla igen, sen äta middag ,sen vara ute en stund, sen fika igen, sen for hon tillbaka till sin moster (där hon sover) och hennes andra moster och hennes familj följde med och då såg dom film sen for dom hem och då såg dom en till film och den var läskig och hon och hennes syster vågade knappt gå och sova.

Så det var en kort sammanfattning av Rebeckas midsommar!

Idag har hon också varit hos sin mormor, tror jag, kom inte riktigt ihåg men jag tror det sen for hon och träffade sin ena syter i "staden" (tror jag) eller så kom hon till deras mormor , kom inte riktigt ihåg det är väldigt confusing kan jag säga !
Sen har hon haft det lite tråkigt så hon vart glad att jag ringde!
I morgon så ska hon göra något men hennes syster skulle komma igen iaf ,det kom jag ihåg,tror jag ... (A)hehe
Förresten så är det så att Rebecka har fått veta att hennes syster Sofia läser hennes blogg, så HEJ SOFIA! skriv gärna en komentar ! :D

Glöm inte att kolla in min blogg! den äär ju BÄST!....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Javisst läser jag bloggen! Ofta



Hej Felicia, du sköter bloggen utmärkt medan Rebecka är på sin Sverigeresa.



Hej Rebecka, roligt att se dig igår, i förrgår och kanske även idag. Blev det något bad igår sedan?



2009-06-21 @ 10:17:34
URL: http://botaurus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0