kwellen

Kvällen har tillbringats och tillbringas med Felicia.
Vi for och cyklade i Ursviken och sen fick vi för oss att cykla till Alba i hamn så vi gjorde det.
Där hyrde vi två filmer, Bröllopsduellen och HSM3.
Sen for vi på ICA och köpte lite godis och sen cykla vi till konsum och köpte glass.
Efter det cyklade vi till mig och satte oss i husvagnen och såg på filmerna. Dom var väl helt okej. Fast  HSM1 är lätt bäst av dom filmerna.
Det är typ det ända(eller stavas det med e?) vi har gjort ikväll.
Nu vet jag inte vad vi ska göra men vi ska väl chilla ett tag. Sen kommer Felicia fara hem och då kommer jag bli alldeles ensam i husvagnen så då kan ni väl snälla vara lite sociala så skulle jag bli glad :D
Näe nu ska Felicia få blogga.
Här får ni lite bilder
puss



Fråga mig inte vad jag försöker göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0