HAHAH JAG DÖR!!!

Jag och Felicia sitter ute i husvagnen och sen helt plötsligt så börjar Felicias mobil vibrera värsta mycke.
JAg bah vem smsar du med?
Hon bah mig själv...
Jag bah asså seriöst?

HAHAH HON SITTER OCH SMSAR MED SIG SJJÄLV!!!!!
HAHAHA hon skriver typ
-Hej vad gör du?
-Är med Rebecka själv?
-Okej jag med.
-MEn vilket sammanträffande.
-JAA!
-Har ni kul?
-Ja Rebecka klipper naglarna och jag smsar med  dig.
-Nämen vilket sammanträffande igen! Min Rebecka klipper också naglarna.



HAH nu sa hon Nej jag kom inte ihåg vad jag skulle svara. Jag bah till dig själv?
Hon bah jaa....
HAHAH ASSÅ JAG DÖR...........

Kommentarer
Postat av: linn

HAHA! Seriöst?!:D Jag dööööööööööööör:)

2009-07-15 @ 21:11:36
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0