top model

Så nu har jag sett top model. Eller det slutade för en timme sen.
Hade tänkt att skriva på min bokrecension sen men det har jag inte gjort än................
Och nu hade jag tänkt att lägga mig så jag orkarr upp imorgon. Är hur trött som helst, men kommer säkert inte sova eftersom att jag har sovit så mycke på dagen. Men annars är det ju bara att smsa sig trött, om någon nu vill smsa.

Jag har typ tänkt hela kvällen på vad jag ska skriva. Har så mycket att skriva om men jag orkar inte. Jag har verkligen så mycket att tänka på just nu. Vissa saker som bara jag vet om, sånt som jag inte har sagt till någon annan, inte ens dom som står mig närmast.Vill så gärna prata om det men jag orkar inte, jag ska försöka.
En av sakerna som snurrar i mitt huvud är gymnasievalet. Jag gjorde valet idag men jag kände mig jätteosäker.Jag tog BF som första och OP som andra sen kom jag inte på nått mer. Det är BF jag alltid har velat gå men nu känner jag mig så osäker.Jag kan ju byta men jag har inget att byta till. Är det nån mer som ska gå BF? Det är ju som roligare om man känner någon. Vad ska ni andra gå?

Har så mycket mer att skriva om och hade tänkt lägga in massa bilder också men jag orkar verkligen inte.
Så ska sova nu. Ska försöka  skriva om allt imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0