tisdag

URSCH vad trött jag är.
Sov ändå rätt så bra idag men var ändå jättetrött imorse och på skolan. Sov nästan hela tyskalektionen för vi såg en jättetråkig film, jag var inte ensamen att sova och Eva märkte inget som tur var.
Sen när jag kom hem sov jag lite till och efter maten sov jag också lite. Jag fattar inte hur jag ändå kan vara så trött. KAnske sedan helgen, jag och felicia sov ju inte så bra kanske (A)

Hade tänkt att skriva bokrecension idag men det har inte blivit av än.....kommer säkert inte bli av heller.
Men jag måste verkligen, för imorgon kommer jag inte hinna för då ska jag göra matteläxan, tyskaläxan, engelskaläxan och så har jag engelsk redovisning på torsdag också, jippie jättekul.
Men det ska säkert gå bra.

Snart ska jag se top model. HAr som sagt egentligen inte tid men jag orkar inte skriva äckelbokrecension. Ska skriva litegrann efteråt, juste vi har ju mentorstid imorgon så då kanske jag hinner skriva lite.

Skriver minst ett till inlägg sen om jag är vaken.

puss


den här låten ska jag och madde ha på engelskan, kanske inte världens bästa låt direkt men den får duga.

Den rikiga videon gick inte att lägga in så den här får duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0