stan

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår. Vart sjuk som vanligt så jag orkade inte skriva nått.

Igår så var jag iallafall på stan med felicia. Skulle egentligen med David och MAlin men dom försov sig.
Både jag och Felicia kände oss halvdåliga så vi gick typ och åt så fort vi kom till stan, hahah det blev frasses som vanligt.
Vi satt på frasses i typ minst en timme, ovanligt faktiskt.

Felicia var iallafall lika söt som vanligt.

Sen gick va på stan till tio i tre.
Felicia hittade ett par leggings och jag köpte
*mjukisbyxor på BikBok. har redan sånna fast svarta så jag köpte ett par blåa nu, haha
*fyra örhängen på KICKS, JÄTTEBILLIGA
*ett par vantar på JC, svarta
*ett linne på JC, grönt

Tänkte ta kort så ni fick se men gör det sen om jag orkar.

Sen när vi kom hem så for vi till mig och gjorde inte så mycke. Såg på film, fast jag sov nästan hela tiden.
Sen for Felicia hem vid tio tror jag.

skriver mer sen.

;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0