sjuk

Då var man sjuk igen då.
Jag blir typ nästan alltid sjuk när jag ska gå på stan, det är sant och jag hatare!
Både Sara och Anders och Alice är och har varit sjuka och jag har varit i närheten av alla dom så inte så konstigt att jagblev sjuk.Malin är också sjuk nu.Så kom inte hem till oss.
Känner mig lite bättre idag. Hade feber igår tror jag. Anders lånade våran termometer så jag kunde inte kolla men jag är säker på att jag hade feber.Idag har jag nog bara lite feber men nu har jag börjat hosta jttemycke. Det är jättejobbigt för det är slemhostar eller vad man ska säga, det gör jätteont att hosta. jag kommer typ hosta upp lungorna. Sara har hostat i flera dagar nu så jag lär ju också göra de. Igår hosta hon så mycke at hon spydde. JAg hatar att spy så jag tänker försöka att inte hosta men det kommer inte gå :/

Det ä konstigt för igår var det ändå jag åt en mellanstripsmeny på frasses och två clementinter och idag har jag bara ätit en clementin. ändå känner jag mig inte hungrig :S
Eller jo, jag är jättesugen på godis, men får inte äta de;/

Ska fortsätta se på film nu, den heter typ the holiday. Det är typ den ända filmen vi har här hemma som jag inte har sett.
Har sett klart alla skärgårdsdocktoravsnitt nu, :/ :/ :/ :/
Så nu blir det att se massa tråkiga filmer hela dagen, blääää

ni får ingen puss idag för då kanske ni blir smittade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0