matteläxan

Vart inte särskilt lång skoldag för mig. For hem efter första lektionen. Orkade bara inte vara kvar, sprang vtyp ut och snöt mig hela tiden och höll på att sprängas av snor så det var lika bra att fara hem.
När jag ko mhem somnade jag dirket i sängen med all kläderna på och vaknade vid tolv. chillade ett tag och sedan har jag jort matteläxan och repeterat lite kapitell 3. Lär ska fara till skolan imorrn så då måste jag göra mattediagnosen så måste fortsätta plugga lite och sen jobba ikapp dom andraa....blääääääääääääää..................

men som tur är finns spotify<3


kisses;*

FELICIA OM DU LÄSER DET HÄR...RING IGEN!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: becca

aa spotify äger!<3

2009-01-15 @ 19:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0