gottnyttår

...i efterskott.
HAHA jag är inte snabb direkt men..
Har inte orkat skriva och gör inte det nu helller men ska väll skriva lite endå.
Orkar inte säga så mycket om nyår, var i umeå iallafall med Alice och massa fler. Hade jätteskojsigt.
Vart ganska sent eller tidigt kanske man ska säga eller jag vet inte det var ju tidigt på morgonen men...
La oss iallafall tio över sju.HAHA vi duschade klockan halv sju och sedan hade typ alla roliga lagt sig så då la vi oss också.

Kom hem i förrgår och sedan dess har jag typ inte gjort någonting.
Finns inte så mycket att göra förutom madde och felicia men dom har jag inte orkat vara med, HIHIH inget illa menat men jag är astrött...
Ska iallafall vara med Felicia snart typ. kulkul.
Får väl se  vad vi hittar på en det lär ju bli att se film gissar jag.

kisses ;*

-Så fel man kan ha-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0