Felicia

SÅ, då har felicia jus farit, inte för att jag ville det,haha
vi gjorde väl inte så mke.
For först til konsum och köpte lite, INTE GODIS iaf.
Sen for vi hem tlll mig och gjorde fruktsallad och åt glass till.
Sen satt vi mest vid datorn och kollade på youtube. HAHAH asså våran förebild är den där tjejen som dansar till olika låtar i ett grönt rum, bla disturbia. HAHAH asså hon är så snygg. Tyvärr går det inte he in videon här ;(
Och sen den där videon i förra inlägget, alltså han är ju bara för snygg. Jag och felicia gillar han och han är våran förebild. Vi ska börja dansa som han.

HAHA nu väntar jag på att alice ska ringa. ska prata lite med henne sen fortsätta läsa min braa bok.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0