drömkåken

hallå.
Har jätteont i magen, eller inte magen utan vid sidan av magen vid typ höften fast lite ovanför.
ni kanske inte fattar men, det gör jätteont!
Har haft ont hela dagen. Kan inte  stå ellr sitta utan måste ligga ner hela tiden. det suger!!!

Så idag har jag legat och sett på skärgårdsdocktorn. Har typ bara fyra avsnitt kvar nu.
Sen nu ser jag på Drömkåken, haha den är jättekul. Det var mi n favoritfilm när jag var liten.
Fast alla filmer var typ mina favoritfilmer.

Imorgon blir det stan med Malin och David tror jag. Ska inte kolla nått speciellt men har jättemycke pengar så nått borde jag hitta!
 Aja nu börjar snart filmen.


kisses;*

Kommentarer
Postat av: jag

kanskse är blindtarmen för då kan man inte stå sitta eller så eller skratta. äre på den högra sidan eller?

2009-01-06 @ 23:16:52
Postat av: svar till jag

men asså det är inte där det gör ont, eller jag frågade mamma och då sa hon att det inte var där så...

2009-01-06 @ 23:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0