wish me luck

Okej nu bär det snart iväg.
ROBERTSFORS HERE I COME!!!
har längtat jätte mycke och nu äre äntligen torsdag så idag far jag.
Fast jag är jätteorolig eftersom det är så dåligt väder, tänk om bussen välter eller kör av vägen ;/
be en bön för mig, jag komemr vara jätteorolig:/
Bussen går 18.50 så pappa skulle skjutsa in mig =D
Sen är den i sikeå vid åtta och sen äre taxi till robban.
Fast jag tror bussen kommer bli sen....
SEn ska jag gå till issa och sova där inatt =D =D =D
sen fredag ska jag till min gamla skola och sen till amanda efterå och sova där till lördag och kanske till söndag.
Sen på söndag far jag till alice tror jag och sen på måndag far jag till skolan igen och sen far jag hem ;/
DET KOMMER BLI JÄTTEKUL tror jag.

Annars idag hare väl inte hänt så mycket.
Nationella provet gick nog bra tror jag, det kändes då bra, eller rätt så iaf.
Sen på slöjden gjorde jag färdigt mina byxor, eller jaghar sytt in dom. Från början fick jag knappt på mig dom men nu sitter dom riktigt bra tycker jag. Fast det ser nästan ut som leggings.
Åh jag har så mycketr att skriva om men jag hinner inte för vi ska fara om sådär 15 minuter. okej det kanske är länge men jag måste kolla så att jag inte har glömt något och så, och gosa lite med bajsmackan som är jättesur idag,PMS...
Oj är inlägget redan såhär långt :O
Får väl sluta nu men kommer nog inte sitta nått vid datorn så alla får ha en JÄTTEBRA helg så ses vi sen.
Finns på mobilen om det är nått.
OCh snälla ni, var sociala på bussen!!!!
PLEASE

kisses and hugs;* ;* ;*



HAH jag och issa för nått år sedan. HAHA

HAHA nyaste bilden ;*

sötnos;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0